Propagační letáky mají svůj smysl

V dnešní době je velmi snadné najít si jakoukoli informaci do pár vteřin na internetu, zdá se tak zbytečné cokoli tisknout na papír. Opak je ale pravdou.

Informace pohromadě

Mnoho lidí už se naučilo fungovat s chytrými telefony a najít vše co potřebují během pár kliknutí, v kteroukoli denní i noční hodinu. Některé informace si ale potřebujeme uschovat i na později a v historii prohlížeče se brzy ztratí, v tu chvíli nám elektronická forma přestane vyhovovat. I proto jsou třeba vizitky stále velmi žádané v klasické papírové formě, protože v obrovském množství informací a dat už za pár sní nemáme šanci najít nějaký email nebo zprávu. Můžeme si samozřejmě daný kontakt nebo třeba otevírací dobu prodejny, která nás zajímá, vyfotit či udělat screen obrazovky, opět ale za pár ní musíme hledat a listovat desítkami nových fotek, abychom našli, co hledáme. Oblíbené jsou tak stále propagační letáky, na kterých máme všechny potřebné informace na jednom místě a navíc většinou i s fotografiemi nebo popisem věcí či služeb, které nás zaujaly.

Pozvánky i představení

Letáky nebo brožury si tak potencionální zákazníci a zájemci mohou odložit i na později, až budou mít čas si je podrobně prohlédnout a věnovat se jim. Třeba jste představili na trhu novinku ve svém sortimentu, vytvořili jste nový vzhled obalů nebo třeba rozšířili svůj lázeňský rezort o další služby, o všem můžete informovat i touto formou. Tisk letáků ale můžete využít i pro propagaci nějaké akce, setkání, jako pozvánku na společný výlet nebo když něco nebo někoho hledáte. Vždy je nejdůležitější dostat informace k co nejvíce lidem, spoléhat se jen na sílu online světa se ale nemusí vyplatit. Na letácích i dalších papírových formátech ale můžeme moderní technologii s klasikou propojit. Natisknout lze třeba QR kód, díky kterému bude mnohem jednodušší a rychlejší načíst další, podrobnější informace.

Publikováno: 30. 06. 2020

Kategorie: Finance

Autor: Nikola Vondrová